Twitter
Facebook
LinkedIn
Google+
E-mail

Zorginkoop langdurende zorg 2017 - Aan de slag met zorgverbeteringen

Maak gebruik van onze methodieken en adviezen om belangrijke thema’s aan te pakken

Bent u er klaar voor om aan de slag te gaan met de ontwikkelplannen voor het nieuwe inkoopbeleid voor de Wet langdurige zorg als deze straks worden toegekend? Er is urgentie om de basiszorg te versterken en te weten dat u de goede dingen doet. De commotie rondom de verpleeghuiszorg van afgelopen tijd onderstreept dit.

Uw medewerkers zetten zich in voor veilige en verantwoorde zorg, maar kunnen dit niet alleen. Hoe verhoogt u de participatie van mantelzorgers en familie? Hoe zet u de cliënt centraal? Maak gebruik van onze methodieken en adviezen om belangrijke thema’s aan te pakken.

Samen zorgen voor verbetering

We gaan graag samen met u aan de slag om de verbeteringen te realiseren. Uiteraard betrekken we hierbij ook cliënten en cliëntraden. Ons gevalideerde aanbod zorgt ervoor dat u het verschil maakt en een opslag van maximaal 3% op het basistarief kunt verdienen. We beschikken over bewezen methodieken, best practices, tools en instrumenten om te monitoren of wat u doet ook tot resultaat leidt. Zo hoeft u het wiel niet opnieuw uit te vinden.

Zorginkoop langdurende zorg 2017 - Aan de slag met zorgverbeteringen

Wat we u bieden

Een greep uit de thema’s die wij samen met u oppakken:

1. Cliënten moeten vertrouwen op goede zorg. De geboden zorg moet veilig en verantwoord zijn, van goede kwaliteit zijn en passen bij de laatste ontwikkelingen. Denk aan dit verbetertraject Zelfmanagement en individueel zorgplan.

2. Zorg en ondersteuning afgestemd op wat de cliënt wil, zodat het bijdraagt aan kwaliteit van leven van cliënten. Denk aan:

3. Samenwerking en samenhang in de zorg. Cliënten krijgen meer keuze en betere zorg als alle zorgaanbieders samenwerken aan een betere zorg. Denk aan:

Tijdpad

  • 1 augustus 2016: deadline indienen voorstellen bij zorgkantoor
  • na 1 augustus 2016: dialoog zorgaanbieder  en zorgkantoor
  • uiterlijk 10 oktober 2016: voorlopige gunning
  • 1 november 2016: definitieve gunning

De verbeterplannen zijn bijvoorbeeld inzetbaar voor de volgende producten:

Deel deze pagina op Twitter Deel deze pagina op Facebook Deel deze pagina op LinkedIn Deel deze pagina op Google+ Deel deze pagina via E-mail Deel deze pagina via WhatsApp

Wij horen graag uw mening. Laat uw reactie achter.

Wilt u een link invoegen in de tekst? Zet deze tussen [].
Voorbeeld: [www.vilans.nl].

We willen graag weten met wie we in gesprek gaan, daarom vragen wij uw naam en e-mail. Uw e-mailadres zal niet online geplaatst worden.

Plaats het getal '340' in onderstaand controle veld.

1 reactie geplaatst
  • Marika Biacsics

    schreef op 16 aug 2016

    Al gedacht aan Cliënten Mexezeggenschap als onderdeel van het ontwikkelplan? Samen met de clientenraad in te vullen. Zorgkantoren zijn naar eigen zeggen bereid te investeren in deskundighiedsbevordering van clientenraden i.h.k.v zorginkoop als dat een onderdeel is van het ontwikkelplan. Wij hebben een PvA! Meer weten of samenwerken? Graag! Marika Biacsics, marika@ncz.nl of 06 51222505

Mantelzorger en oudere dame lezen een krant

Contact

030 789 23 00

Bezoekadres

Catharijnesingel 47
Postbus 8228
3503 RE Utrecht

Routebeschrijving

Volg ons op

LinkedIn
toggle_closeSluit

Top

vilans.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Lees meer over cookies. melding sluiten