Hoe zorgden we er in 2015 voor dat zorg beter werkt?

In ons jaarverslag laten we 9 voorbeelden zien

Hoe zorgden we er in 2015 voor dat zorg beter werkt?

In deze samenvattende versie van ons jaarverslag over 2015 staan onze hoogtepunten beschreven. Net als in voorgaande jaren hielpen we zorgaanbieders in 2015 een weg te vinden in dit veranderende zorglandschap. Daarvoor gingen we rond de tafel met partners, stakeholders, zorgprofessionals en cliënten. We maakten al op veel manieren, op veel momenten en voor veel mensen het verschil. Daar zijn we trots op. In ons jaaroverzicht laten we 9 voorbeelden zien.

Het is u vast niet ontgaan. De langdurende zorg verandert ingrijpend. Mensen gaan meer voor zichzelf en elkaar zorgen en technologische ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op. Voor goede afstemming van zorgtaken, moeten zorgorganisaties concurreren en samenwerken.

Strategische koers 2015-2018

Wat zijn de ontwikkelingen? Hoe beïnvloeden die het werk? Hoe zorgen we ervoor dat zorgprofessionals voorbereid zijn op de toekomst? We zochten antwoord op deze vragen en verwerkten ze in onze strategische koers 2015-2018. Dat geeft richting en houvast bij de keuzes die we maken.

Verschil maken voor zorgprofessionals

De komende jaren gaan we door met het verschil maken voor zorgprofessionals. Hen helpen betere zorg te bieden aan hun cliënten: dat is wat ons drijft. Wij willen dat mensen met een ziekte of beperking zich in de eerste plaats mens voelen. Dat zij het leven leiden dat zij wensen, zoveel als mogelijk. Vanuit die visie richten we ons werk in, stellen we onze prioriteiten en versterken we onze competenties. Al onze mensen opereren vanuit ervaring, betrokkenheid en kennis van zorg. Samen zorgen we voor zorg die beter werkt.

Lees ook ons uitgebreide jaarverslag

Auteur(s) Annelies Versteegden, Henk Nies
Jaar Augustus 2016
Vorm Pdf-bestand
Download pdf-bestand
Deel deze pagina op Twitter Deel deze pagina op Facebook Deel deze pagina op LinkedIn Deel deze pagina op Google+ Deel deze pagina via E-mail Deel deze pagina via WhatsApp

Wij horen graag uw mening. Laat uw reactie achter.

Wilt u een link invoegen in de tekst? Zet deze tussen [].
Voorbeeld: [www.vilans.nl].

We willen graag weten met wie we in gesprek gaan, daarom vragen wij uw naam en e-mail. Uw e-mailadres zal niet online geplaatst worden.

Plaats het getal '829' in onderstaand controle veld.

Andere gerelateerde publicaties

publicatie

Werk samen aan meer kwaliteit van zorg

publicatie

Hoe gaat u om met persoonlijke hygiëne?

publicatie

Gedeeld eigenaarschap kwaliteit van leven

publicatie

Overzicht verplichte registraties in langdurende intramurale ouderenzorg