Jaarverslag 2017 - Bekijk de highlights

In deze samenvattende versie van ons jaarverslag over 2017 leest u onze hoogtepunten. De langdurende zorg stond in dat jaar in het teken van kwaliteit, arbeidsmarkt en samenwerking. Minder bureaucratie en meer maatwerk. Minder afvinklijstjes en strenge controle, meer leren van elkaar en samen verbeteren.

Vilans speelt daarop in. Bijvoorbeeld door onderzoek te doen en kennis te ontwikkelen en te delen. Door innovatieve leeroplossingen te bedenken en toe te passen. Door nieuwe technologie zinvol en veilig uit te proberen en organisaties te helpen bij het kiezen en implementeren.

Samen met onze partners

Natuurlijk doen we dat niet alleen. De vraagstukken in de zorg worden steeds ingewikkelder, die vraagstukken oplossen lukt alleen met collectieve denkkracht. Daarom voeren wij al onze projecten uit met onze partners. Experts, managers, bestuurders, zorgprofessionals én cliënten in de langdurende zorg. In ons jaaroverzicht vindt u 10 voorbeelden.