Kantoor
tijdelijk anders bereikbaar

Van maandag 18 oktober tot maandag 8 november zullen er werkzaamheden worden verricht in de centrale entree van ons gebouw.

Van maandag 18 oktober tot maandag 8 november zullen er werkzaamheden worden verricht in de centrale entree van ons gebouw. Dit kan hinder opleveren als u naar ons kantoor komt. Lees wat er gaat gebeuren en hoe u ons het beste kunt bereiken.

Maandag 18 oktober - vrijdag 22 oktober

​​​​​​​Op maandag 18 oktober start de aannemer met het gedeelte nabij de entree van het winkelcentrum. Voor de veiligheid van ons en de werklui worden de ruimtes afgeschermd door middel van schermen. Wij kunnen de begane grond alleen via de hoofdingang betreden en/of verlaten. De fietsenstalling blijft bereikbaar.

Maandag 25 oktober - vrijdag 5 november

In deze periode wordt de gehele entreehal afgesloten. Toegang tot het kantoor is dan alléén mogelijk via de eerste verdieping van het winkelcentrum en de parkeergarage.

Hoe? Gebruik de roltrap in het winkelcentrum of de parkeergarage om de eerste verdieping te bereiken. Hier wordt tijdelijk een receptiebalie ingericht. Vanaf de 1e etage kunt u met de liften naar de gewenste etages. De liften gaan tijdens deze periode niet naar de begane grond. Het verlaten van het pand gaat uiteraard in omgekeerde volgorde.

Indien nodig zijn de medewerkers van de beveiliging beschikbaar om u hierbij te begeleiden. De vluchtwegen en trappenhuizen blijven uiteraard in tact en bereikbaar. De fietsenstalling blijft ook tijdens deze fase bereikbaar.

Afronding werkzaamheden

In het weekend van 6 en 7 november worden de werkzaamheden afgerond. Vanaf maandag 8 november ontvangen de collega’s van de centrale receptie u graag vanuit de vernieuwde entree.​​​​​​​

De aannemer dankt ons bij voorbaat voor onze medewerking en excuseert zich voor de overlast. Mocht u vragen hebben of behoefte aan aanvullende informatie, dan staan de medewerkers van de centrale receptie op de begane grond voor u klaar.