Minder papier, meer tijd voor zorg

27 september
Utrecht

Wilt u onnodige registraties in kaart brengen en snel terugdringen? Kom dan naar de bijeenkomst ‘Minder papier, meer tijd voor zorg’ op 27 september en ga aan de slag

Wie, wat en wanneer?

Wanneer:
27 september
Waar:
Utrecht
Voor wie:
Voor zorgteams, verzorgenden, verpleegkundigen, teamleiders, kwaliteitsfunctionarissen, beleidsmedewerkers en managers.
Kosten:
€ 495,- per team van 5 personen (bijvoorbeeld een teamleider, beleids- en/of kwaliteitsfunctionaris en 2-3 verpleegkundigen en/of verzorgenden)

Bijeenkomsten gaan alleen door bij voldoende aanmeldingen. Nadat u zich heeft aangemeld, kunt u zich tot 24 uur voor aanvang van de bijeenkomst nog afmelden. Daarna brengen wij kosten in rekening.

Tijdens de bijeenkomst lichten we de toolkit registratielasten verminderen toe. Een afvaardiging van een zorgteam gaat er zelf mee aan de slag.

bijeenkomst minder papier meer tijd voor zorg

Registratielasten in uw organisatie

Na deze bijeenkomst kunnen teams zelfstandig onnodige registraties in kaart brengen en duurzaam en verantwoord afschaffen.

Teamcoach Gerda de Jong bezocht met haar teams een bijeenkomst en is na afloop gestart met het afbouwen van onnodige registraties. Lees het interview met Gerda in Weg met onnodige lijstjes.

Meer informatie over registratielasten

Meer informatie? Neem contact op met:

ElseSenior Adviseur
Else
Stapersma
Senior Adviseur e.stapersma@vilans.nl 06 22 81 07 16
Profiel
Persvragen? Neem contact op met afdeling communicatie via 06 460 433 51 of pers@vilans.nl