Naar hoofdinhoud

Philip van Slooten

Online marketeer/conversiespecialist - Online

Als online markeer met een specialisatie in conversie-optimalisatie, zet ik me in voor de groei van de verschillende websites van Vilans. Het denken in plannen-bouwen-meten en evalueren is mijn passie. Daarbij combineer ik analytisch denkvermogen, mijn nieuwsgierigheid en passie voor online marketing met creativiteit. Ik doe voorstellen voor optimalisatie, A/B-tests en andere experimenten en voer deze ook uit.

Ik ben betrokken bij het KIA-project, informatie op maat, het verbeteren van de kwaliteit van onze online data en het slim benutten van de online data.

Drijfveer

Mijn persoonlijke drijfveer is altijd om de bezoekers online de beste ervaring te bieden, zodat ze zo snel en of makkelijk mogelijk het doel van hun bezoek kunnen bereiken. Dit komt goed overeen met het project KIA waar ik bij betrokken ben. Het doel van KIA is dat zoveel mogelijk zorg professionals kennis tot zich nemen. Daarom is goede vindbaarheid en conversie van belang en dient de juiste kennis, bij de juiste persoon, via het juiste kanaal, op het juiste moment, nu en in de toekomst te belanden.

Wapenfeiten

  • Ervaring met de ontwikkeling en innovatie van verschillende E-commere projecten
  • Verbeteren van de online customer journey ter verbetering van de online sales.
  • Gewoond en gewerkt in Midden- en Zuid-Amerika als Google consultant.
  • Passie voor reizen, zowel dichtbij als ver weg, hardlopen en festivals wereldwijd.